Kurs online

Jak przestać (bezmyślnie) jeść słodycze

Cena kursu: 397 zł

To kurs stworzony dla osób, które:

  • Mają wrażenie, że ich myśli ciągle krążą wokół jedzenia i nie umieją sobie z tym poradzić,
  • Potrafią trzymać dietę przez cały dzień, ale wieczorem coś w nich pęka i nadrabiają to słodyczami,
  • Są sfrustrowane tym, że nie umieją się powstrzymać przed ciastkami, które leżą na widoku i nie zatrzymają się dopóki nie zjedzą wszystkich,
  • Jedzą słodycze pod wpływem stresu, smutku lub złości i mają poczucie, że wtedy ich „mózg się wyłącza”,

W kursie „Jak przestać (bezmyślnie) jeść słodycze” zebrałam najskuteczniejsze techniki odzyskiwania kontroli nad jedzeniem słodyczy oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii, psychodietetyki i psychologii, która pozwoli Ci uwolnić głowę od natrętnych myśli. Zaprzestanie bezmyślnego jedzenia słodyczy nie oznacza, że musisz wyrzec się ich do końca życia. Na kursie pokażę Ci jak racjonalnie włączać słodycze do diety i zerwać z dotychczasowym rygorem.

Kurs pozwoli Ci zrozumieć przyczyny, dla których do tej pory nie byłaś w stanie panować nad słodyczami oraz sprawić, aby Twoje decyzje żywieniowe były w pełni przemyślane nawet, jeśli do tej pory:

  • Zwykle szło Ci dobrze, ale tylko do momentu, kiedy koleżanka z pracy nie przyniosła imieninowego ciasta, które uruchamiało efekt kuli śnieżnej,
  • Nie umiałaś wyjść ze sklepu bez czegoś słodkiego, bo zawsze znalazł się powód, aby to kupić,
  • Każda próba ograniczenia ilości słodyczy kończyła się jeszcze większym napadem na lodówkę,
  • Miałaś niemal wrażenie, że jesteś uzależniona od słodyczy i nie umiałaś przeżyć bez nich nawet jednego dnia,

TO, ŻE DO TEJ PORY CI NIE WYCHODZIŁO NIE OZNACZA, ŻE COŚ JEST Z TOBĄ NIE TAK.
PO PROSTU DOBIERAŁAŚ ZŁE ROZWIĄZANIA DO SWOJEGO PROBLEMU, PONIEWAŻ NIE ZDIAGNOZOWAŁAŚ JEGO REALNEJ PRZYCZYNY.

Jeśli chcesz to zmienić to jesteś w odpowiednim miejscu, bo kurs „Jak przestać (bezmyślnie) jeść słodycze” pozwoli Ci:

  • Skutecznie radzić sobie z zachciankami i jeść słodycze tylko wtedy, kiedy realnie masz na nie ochotę,
  • Poradzić sobie z jedzeniem słodyczy pod wpływem stresu i innych silnych emocji,
  • Uwolnić głowę od natrętnych myśli o jedzeniu,
  • Pozbyć się zakazów i nakazów i nie rezygnować z jedzenia słodyczy do końca życia,
  • Zapomnieć o ciągłych wyrzutach sumienia, które nie dawały Ci spokoju,
  • Cieszyć się życiem, w którym jedzenie nie gra głównej roli,

Jeśli jeszczenie masz pewności czy ten kurs jest dla Ciebie, odpowiedz na kilka pytań:

  • Czy chciałabyś umieć powiedzieć sobie, że „zaczynam od teraz” i zrobić to tak, aby nie skończyło się tylko na gadaniu?
  • Czy chciałabyś umieć odmówić sobie słodyczy, kiedy jesteś smutna lub zestresowana?
  • Czy chciałabyś umieć usatysfakcjonować się jedząc tylko jedno ciastko, nawet kiedy masz przed sobą całe opakowanie?
  • Czy chciałabyś zbudować w sobie silną wolę i nauczyć się radzić sobie z zachciankami?
  • Czy chciałabyś umieć odmówić sobie ciastek będąc na rodzinnych imprezach lub spotkaniach towarzyskich?
  • Czy chciałabyś pozwalać sobie na małe słodkości raz na jakiś czas bez wyrzutów sumienia i mieć świadomość, że w pełni nad tym panujesz?
  • Czy chciałabyś jeść zdrowo, a jednocześnie wkomponować sobie raz na jakiś czas swoje ulubione słodkie przekąski i mieć pewność, że jest to dla Ciebie odpowiednia droga?
  • Czy chciałbyś umieć wymienić co najmniej 20 sposobów na to, w jaki sposób możesz zastąpić słodkości w swojej diecie?

Jeśli na chociaż jedno pytanie odpowiadałaś TAK, ukończenie kursu pozwoli Ci osiągnąć ten cel.

Materiały zawarte w kursie nauczą Cię samodzielnego radzenia sobie z problemami i szukania rozwiązań, które są dopasowane do Ciebie. Dzięki temu będziesz trafnie rozpoznawać wszystkie symptomy, które zwiększają ryzyko jedzenia słodyczy i będziesz umiała sobie z nimi radzić nie dopuszczając do objadania się. 

Co zawiera kurs?

  • Kurs zawiera 4 moduły dzielące się na 11 lekcji, o łącznym czasie trwania 360 min,
  • Każda z lekcji porusza inną sferę życia, która ma wpływ na jedzenie słodyczy (m.in. radzenie sobie z emocjami, stres, jedzenie zewnętrzne, asertywność, samoświadomość),
  • Do każdej lekcji dołączone są ćwiczenia PDF, dzięki którym utrwalisz zdobytą wiedzę i wcielisz ją w życie,

CZYM SĄ ZACHCIANKI
Skąd się biorą oraz jak działają zachcianki,

JAK RADZIĆ SOBIE Z ZACHCIANKAMI
Przykłady skutecznych strategii przejmowania kontroli nad myślami.

JAK WPROWADZIĆ TE ZASADY W ŻYCIE
Przykłady wykorzystania tych strategii w różnych codziennych sytuacjach.

SYMULACJE MENTALNE I ODRACZANIE GRATYFIKACJI 
Skuteczne sposoby na odmówienie sobie słodyczy.

SKĄD BIERZE SIĘ STRES
…oraz jak zmniejszyć jego natężenie i lepiej radzić sobie z napięciem

JAK RADZIĆ SOBIE JEDZENIEM POD WPŁYWEM STRESU
Przykłady skutecznych strategii odzyskiwania kontroli nad jedzeniem w momencie stresu

JAK WPROWADZIĆ TE ZASADY W ŻYCIE
Przykłady wykorzystania tych strategii w codziennym życiu.

CZYM JEST JEDZENIE ZEWNĘTRZNE
i w jaki sposób przeszkadza nam w odzyskaniu kontroli nad słodyczami,

CO ZROBIĆ, ABY NIE JEŚĆ SŁODYCZY WYCHODZĄC NA MIASTO,
będąc na wyjeździe lub na rodzinnych uroczystościach.

JAK ROZMAWIAĆ Z BLISKIMI O SŁODYCZACH 
(i co zrobić, aby nie kazali nam ich jeść).

JAKIE ZAMIENNIKI CUKRU WARTO WYBIERAĆ

CO ZROBIĆ, KIEDY MASZ OCHOTĘ NA SŁODKI SMAK
a nie chcesz zjeść nic słodkiego,

CZYM ZASTĄPIĆ SŁODYCZE
tak, aby czuć się równie usatysfakcjonowanym,

Zobacz wstęp do pierwszego modułu kursu

Zobacz, co po ukończeniu kursu mówią jego uczestniczki:

Po szkoleniu poznałam przyczyny swoich problemów i działać inaczej niż dotychczas – zwolniłam, przestałam się zadręczać negatywnymi myślami, dałam i daje sobie czas. Dzięki temu częstotliwość napadów objadania się zmniejszyła. Zmniejszyła się też ilość dręczących myśli, zyskałam świadomość i zniknął wstyd! Przyznałam się w końcu do tego, że moja relacja z jedzeniem była zaburzona i teraz nie wstydzę się o tym mówić.

Ćwiczenia zawarte w szkoleniu, kreatywne pomysły na radzenie sobie w sytuacjach większej chęci na słodycze to strzał w 10! To szkolenie nie tylko zawiera wiedzę, ale jednocześnie uczy życia.

Natalia H.
Uczestniczka kursu

Moim problemem był brak kontroli nad ilością słodyczy, kiedy już po nie sięgnęłam. Jak zaczynałam to musiałam zjeść wszystko. Tak jakby nie mogło poczekać na następny dzień…

Twoje szkolenia i kursy wyróżniają się tym, że podchodzisz od strony przyczyny a później podpowiadasz opcje które mogą to rozwiązać.

Dziękuje bardzo za ogrom wiedzy jaką przekazujesz, a przede wszystkim zmianę podejścia u mnie na rzeczy, na które mam wpływ i te które, na które nie mam wpływu. Dzięki temu te drugie nie zabierają mi już tyle energii i czuję się silniejsza, co pomaga w kontroli zachowań jak i wyborów żywieniowych.

Gosia M.
Uczestniczka kursu

Do podjęcia kursu skłoniło mnie moje codzienne jedzenie słodyczy i ich ilość. Codziennie jadłam coś słodkiego. Teraz staram się ograniczać. Ale zdarzało się że całą paczkę ciastek pochłaniałam.

Ogólnie podoba mi się sposób Twojego przekazywania wiedzy. Poza tym najbardziej podobał mi się moduł drugi o stresie. Zmieniło się to, że uwolniłam się trochę od poczucia winy, że te słodycze w ogóle jem.

Zrozumiałam że po prostu znajdę na nie miejsce. Tylko trochę mniejsze, w sensie ilości. Bo przecież nie musi to być wszystko albo nic. W sensie nie na 100%. I to chyba najważniejsza rzecz jaka do mnie dotarła.

Angela K.
Uczestniczka kursu

Kurs poprowadzi:

kwadrat

Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk
Dietetyczka, psychodietetyczka, autorka bloga www.wiem-co-jem.pl

Dlaczego stworzyłam ten kurs?

Kiedyś odmówienie sobie słodyczy było dla mnie nierealnym wyzwaniem. Gdy zaczynałam się odchudzać, wydawało mi się, że przez jakiś czas może i będzie dobrze, ale w końcu i tak polegnę i najem się czegoś słodkiego. Dlaczego? 

Ponieważ przez 18 lat swojego życia słodycze jadłam niemal codziennie i nie wyobrażałam sobie bez nich życia.

Jednak znalazłam sposób, aby to zmienić. Dziś potrafię panować nad swoimi zachciankami, a od trzech lat z powodzeniem uczę tego innych. Z mojej metody skorzystało ponad 800 moich pacjentów, ponad 15 tysięcy uczestników moich transmisji live i ponad 115 tysięcy stałych czytelników mojego bloga.

W trakcie kursu nauczę Cię najskuteczniejszych technik odzyskiwania kontroli nad procesem jedzenia i pokażę Ci jak radzić sobie z zachciankami.

I nie, nie będę mówić o tym, że słodycze są „beee” i nie wolno ich jeść/ Nauczę Cię co zrobić, aby jeść je tylko wtedy, kiedy Ty tego chcesz, a nie zawsze, kiedy są w pobliżu.

Kilogramy spadły mimo, że nie wyrzekłam się słodyczy na zawsze. Ty też tak możesz!